sobota, 13 lutego 2016

ᘜᗩᖇᗪᙓᑎIᗩ


Dziś odbył się meet lalkowy, na którym byłam ja, Oltasia, Rikka, Kyuo, Dżema, oraz Zosia i Anna, które nie mają stron ze swoimi lalkami. D': 
No i ten... Lalek było jakieś piętnaście, zrobiłam zdjęcia tylko sześciu. ^^''










Ogólnie to było bardzo pozytywnie, po raz pierwszy od dawna uczestniczyłam w tak licznym i wesołym meecie, na pewno to kiedyś powtórzymy!

I... to by było na tyle. Jakoś nie mam nic do napisania. Ferie mi się kończą, więc z postami będzie krucho, ale postaram się dodawać coś w weekendy.


 zachód słońca, który udało mi się uchwycić na ostatnim spotkaniu z Olą
nawet Warszawa potrafi być piękna

- E n d e -


4 komentarze:

  1. Jest tutaj więcej świetnych zdjęć niż jedno! xD Dzięki za meeta ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Meet był genialny! ♥
    Dawno nie spotkałyśmy się w tak dużym składzie :D Trzeba to koniecznie powtórzyć 8)
    Fajnie ci wyszły zdjęcia, zachód słońca obłędny *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Było mega, możemy robić taki meet co tydzień <3
    To zdjęcie zachodu słońca wyszło Ci nieziemsko (nie to co mi) xD
    +już nie mogę się doczekać kiedy Twoja kolekcja będzie w komplecie :'D

    OdpowiedzUsuń