piątek, 5 lutego 2016

Yuu. (◡‿◡✿)

Yuu. Imię brata, który to tyyyle czasu przeleżał nagi, łysy i bez dłoni w mojej szafie. 8D (znaczy wiecie, był na wycieczce życia xD)
Ale w końcu jest!

Kim jest Yuu? Muzykiem. Gra na gitarze, ma swój zespół i w ogóle, pełen profesjonalizm. Nazwy zespołu nie zdradzę, ale sądzę że ci bardziej domyślni już wiedzą o co chodzi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oprócz tego pełni jakże niewdzięczną funkcję brata Drocell. 
Nad charakterem jeszcze się zastanawiam. 

Ja wiem, znowu parapetowe zdjęcia. :( Niestety w obecnej porze roku tam jest najlepsze światło (w sumie to jedyne światło...). Poprawię się w wiosnę, obiecuję!
 
†††

 TAK, OBITSU MA W KOLORZE NORMAL, MOŻECIE SOBIE OSZCZĘDZIĆ KOMENTARZY. XD



Tak bardzo kocham jego perukę. Ile ja się jej naszukałam... xD Ale było warto.

†††

iii backstage. :')

Teraz czas na sprawy organizacyjne. Ludzie z Warszawy i okolic, błagam, czytajcie dalej. xD
Organizujemy meeta. W tę niedzielę (7.02.2016). Godzina 13:00 przy McDonald w Złotych Tarasach. Na pewno będę ja (kto by się spodziewał), Oltasia i Rikka. Ktoś ma jeszcze dołączyć, więc no, nie czujcie się skrępowani czy coś. ;n;

Po więcej informacji odsyłam na mojego fb:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz