niedziela, 1 maja 2016

Die game


 Od dłuższego czasu chodziła za mną wizja takiej sesji - demoniczne rodzeństwo w swoim żywiole (papierosy, psychodelia, podtekst seksualny). Gdy doda się do tego muzykę podaną wyżej, efekt jest niesamowity. Dokładnie taki, jaki zawsze chcę osiągnąć. 

 Countless hallucinations whisper close to your ears

 “I’ll make you short-circuit and then I’ll fix you”

 On top of the dirty sheets, the emotion in your voice gets louder

  Venus straddles my face and dances

 DIE GAME

 DIE GAME

 DIE GAME

''Ja, powyżej księżyca, chcąc być słońcem
Gram, wpychając nóż w mą pierś

Ja, rozpościeram swe skrzydła, wzniesiony do nieba
spalony przez ogień, wydaję okrzyk radości''

lyrics: npsngs; malice mizer

- - -
Jak pewnie zauważyliście, Yuu ma nowe oczy (nad którymi męczyłam się dwie godziny)! To są co prawda jego trzecie, w drugich nawet nic nie opublikowałam, to jednak nie było 'to'. Chipy w kolorze nocnego nieba czekają więc na lalkę, która zjawi się mam nadzieję jeszcze w tym miesiącu (trochę już idzie xD). 
 
Btw. Drocell ma niedługo urodziny. Muszę już zacząć myśleć o jakimś specjalnym poście, damn. 
 

4 komentarze:

  1. Woo, postarałaś się!
    Efekt jest super, a i sam mrok zdjęć jest zachwycający <:
    A odnośnie chipów, powiem ci tyle- zdecydowanie było warto! Wyglądają genialnie i świetnie pasują Yuu.
    Zastanawia mnie jaką lalkę, kupiłaś, miejmy nadzieję, że niedługo do ciebie dojdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No te oczy to ma nieziemskie, zakochałam się. <3 Już pisałam na fb ale powtórzę: Drocell i Yuu to ideał rodzeństwa. Chyba muszę sobie brata na allegro kupić, czy coś. xD Miejmy nadzieję że nowy przybysz zjawi się niedlugo.
    Pozdrawiam ~

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie mroczne zdjęcia, jeszcze z rodzeństwem w roli głównej, cudo 👌
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. "Demoniczne rodzeństwo" - idealne określenie, a ostatnie zdjęcie tylko to potwierdza (które osobiście jest moim ulubionym).
    Chipy Yuu są cudowne, na żywo prezentują się jeszcze lepiej. Świetnie komponują się z jego wigiem i osobowością, ahh X^D
    No i oczywiście mam nadzieję, że lalka pojawi się u Ciebie jak najszybciej! ^w<

    OdpowiedzUsuń